Falešná nota

Pokud jste ještě nikdy nezažili v divadle při představení běhání mrazu po zádech, znamená to jediné: ještě jste neviděli inscenaci Falešná nota v nastudování pražského Divadla v Řeznické!
Strhující, epochální, fantastické!!! Mám pokračovat?!
Inscenace volně navazuje na dramaturgické zaměření divadla v řeznické a je jakýmsi pokračováním, dnes už bohužel neuváděné, hry Vražedný pátek. Zápletka podobná, provedení dech-beroucí. Jak Pavel Rímský, tak Martin Finger předvádějí na jevišti výkony hodné Thálie!





Jejich herectví je opravdovým hereckým kumštem, jejich výkonům se nedá vytknout zhola nic. Jejich jevištní pohyb, řeč těla, mimika, fonetika... vše v dokonalém provedení a souhře jednoho s druhým.
Pochvalu třeba vyseknout i kostýmům, hře světel a práci osvětlovače. Zvláštní díky patří houslistce Adéle Štajnochrové. za její několikanásobné „ekvilibristické“ provedení mozartovy malé noční hudby.
Dávám 100 bodů nejen pro špičkové herecké výkony, ale i pro scénu, kostýmy, dramaturgii, doprovodnou hudbu a v neposlední řadě i výše zmíněnou režii. A to jenom proto, že nemůžu dát 200.
Autor: Pavel Klejna, Divadelní recenze